BUGATTI
>>> Posted by Admin - 05/05/2017
Bugatti Veyron 16.4 jest francuskim supercar od Bugatti Automobiles, który został opracowany pod marką Bugatti z grupy pojazdów Volkswagen AG. Wraz z nim kilka rekordów prędkości zostały złamane. Funkcje specjalne [Edit | Kod edycja] W modelu Bugatti Veyron 16.4 Super Sport (od 2010) łączy pojazd kilka superlatyw i osobliwości. Należą tytułowego 16 cylindrów 640 kg ciężkiego silnika (530 kg bez transmisji), układ cylindrów w podwójnym w kształcie litery V (nie jest to prawda, W-silnikowego) w 110 kg siedmiu prędkości podwójnego sprzęgła transmisji, mocy maksymalnej 883 kW (1200 HP), maksymalna prędkość 431 km / h cztery turbosprężarki, w sumie dziesięć chłodnicy maksymalne zużycie do 100 litrów na 100 km, maksymalny moment obrotowy 1500 Nm i przyspieszenie od 0 do 100 km / h w 2,5 sekundy. Aby bezpiecznie spowolnić ciężkiego pojazdu, tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne są wyposażone godzina pojazd od 100 km / w 2,3 sekundy na odcinku 31,4 m przenosić do zatrzymania. Przy prędkości powyżej 240 km / h wynosi od czasu pedału hamulca 0,4 s automatycznie Mercedes-Benz SLR McLaren, umieścić tylne skrzydło strome sposób działając jak hamulec powietrza. Historia [Edit | Kod edycja] W maju 1998 roku Grupa Volkswagen nabył prawa do znaków towarowych dawnego producenta samochodów sportowych Bugatti. W październiku tego samego roku, pierwszy samochód koncepcyjny ożywić markę została uruchomiona, coupe cztery siedzenia EB 118. W 1999 roku badania EB 218, czterodrzwiowy sedan oraz samochód sportowy z silnikiem umieszczonym po EB 18/3 Chiron. Pomysł czterodrzwiowy sedan został wybrany w 2009 roku do 16C Galibier ponownie, ale nie zrealizowane, a następcą Veyron został nazwany Chiron. Wszystkie trzy badania były nadal w posiadaniu pierwotnie planowanym silnikiem 18-cylindrowym W z trzema rzędami cylindrów zanim ta koncepcja została odrzucona z powodu problemów technicznych. Na Tokyo Motor Show w 1999 roku, wreszcie badanie Veyron został przedstawiony w tym czasie, jednak nadal pod nazwą „Bugatti Veyron EB 18.4”. To był wizualnie późniejszy model produkcyjny już bardzo blisko, ale wciąż wyposażony w silnik 18-cylindrowy. Decyzja o produkcji masowej spotkał Volkswagen Group w 2001. Pierwszy sprawny prototyp został ukończony w sierpniu 2003 roku. Jest on identyczny z wyjątkiem kilku detali wersji seryjnej później. Przy opracowywaniu dla produkcji seryjnej, jednak znaczne problemy techniczne musiały być rozwiązane tak, że rozpoczęcie produkcji wielokrotnie przełożone i opóźniając do września 2005 roku. Naming [Edit | Kod edycja] Nazwa super sportowego samochodu pochodzi od francuskiego kierowcy wyścigowego Pierre Veyron, który był aktywny 1933/53. Został zatrudniony przez syna 1,932th Ettore Bugatti Veyron był kierowca testowy i inżynier rozwoju i zoptymalizowane odtąd udane samochody wyścigowe Bugatti. Przyrostek jest 16,4 wskazanie liczby cylindrów i turbosprężarkę. Technologia [Edit | Kod edycja] Design / Aerodynamika [Edit | Kod edycja] Ciało okrągły kształt jest wyraźnie widoczne w widoku bocznym Konstrukcja pojazdu był w 1999 roku przez ówczesnego Volkswagen zamiar szef Hartmut Warkuß we współpracy z wtedy tylko 26-letni młodych projektantów Jozef Kabaň - który później został szefem wygląd zewnętrzny Audi a dziś szef Projektowania w Škody - opracowanych i utrzymuje się aż do końca produkcji seryjnej. Konstrukcja samochodu doprowadziły go do problemów w realizacji technicznej: im bardziej zaokrąglony kształt ciała produkowane aerodynamiczne wady, ponieważ nie jest optymalna dla planowanej prędkości maksymalnej ponad 400 km / h. Współczynnik oporu (Cd) Veyron jest stosunkowo wysoka, w samochodzie sportowym i w normalnym układzie z 0,393 pomiędzy VW New Beetle (0,38) i VW Golf I (0,41). W produkowanej wersji hydraulicznie przedłużenia tylnego skrzydła pomaga ustabilizować samochodu przy dużych prędkościach. Zwiększa to opór, który jest faktycznie więcej niż byłyby potrzebne planowany 736 kW do osiągnięcia planowanej prędkości. Ten problem został rozwiązany przez wprowadzenie tak zwanych „kluczy Speed”: W normalnym ustawieniu, samochód osiąga 375 km / h, przy prędkości-Key (rodzaj drugim kluczyku po lewej stronie fotela kierowcy) samochód jest obniżony do przednich 65 mm 70 mm z powrotem prześwit, przez co uzyskuje się kształt klina. Tylne skrzydło jest napędzane w pozycji 2 °, w celu zmniejszenia oporu, ponadto, z przodu klapy rozpraszające są zamknięte w celu dalszego zmniejszenia oporu powietrza. Tak więc maksymalna prędkość kosztem znacznie gorszej obsługi może zostać osiągnięty. W tej konfiguracji, współczynnik przeciągania spada do 0,36, co jest bardzo wysoki w porównaniu z innymi produkcji samochodów i SUV, która odpowiada Subaru leśnego. Jednak wartość ta jest bezpośrednio związana z wymaganym wyjściu, FO