Wsyztsko o Bugatti

>>> Posted by Admin - 07/05/2017

używane Michelin szerokie 2035/45/15

modele wyścigowe 1938 Bugatti Type 57 / 57SC Atlantic, Bugatti Type 59, Bugatti EB110, Bugatti Veyron, 1910-1914 Bugatti Type 13 / Typ 15/17 Typ / Type 22 Bugatti Type 2 Ettore Bugatti z typem 2 Bugatti Type 2 był test i wyścigowy, że projektant Ettore Bugatti opracowany w roku 1900 i 1901 ukończył go. Już jako uczeń Bugatti zbudował swój pierwszy samochód w producenta rowerów włoskiej Prinetti & Stucchi i został z powodzeniem ścigał. Chociaż niektóre produkowane trzema i czterokołowe samochody z niekonwencjonalnego projektu w tej firmie, właściciel nie mógł się zdecydować, aby w pełni wejść w branży motoryzacyjnej. Dlatego Bugatti opuścił w 1900 roku producenta. Przyjaciele rodziny, bracia Gulinelli, następnie finansował rozwój bardziej zaawansowanej konstrukcji. Ten typ 2 miał ramkę z zewnętrznymi wyprowadzeniami i przednią leżącego czterocylindrowy silnik. Cylindry odlano parami stanu techniki odlewniczej. Mieli dwa zawory. Średnica otworu 90 mm, a suw 120 mm, w wyniku przemieszczenia do 3050 ml. Pojazd miał zwykłą kierownicą po prawej stronie i łańcucha napędowego. Nie wiadomo, gdzie Bugatti zbudował samochód. Pewnie dał poszczególne komponenty dla małych przedsiębiorstw w regionie wokół Turynu i Mediolanu w porządku. Rezultatem było widać dosłownie: Kiedy pokazał ją w 1901 roku na Międzynarodowej Wystawie w Mediolanie, co spowodowało nie tylko znaczne zamieszanie, ale również wygrał jeden z „Grand Prix” na targach. To z kolei padł na przemysłowca Eugène de Dietrich, który zabezpieczony talent Ettore Bugatti jako projektant. Później Bugatti projektuje dla De Dietrich, Hermes simplex i Deutz opierają się na elementach konstrukcyjnych typu. 2 Solidna konstrukcja z jego projektów lewo tylko z typem Bugatti 10 Voiturette która była prawie dziesięć lat później.

BUGATTI

>>> Posted by Admin - 01/05/2017

Bugatti Type 5 Bugatti Type 5 to ogólna nazwa dla modelu pojazdu producenta samochodów De Dietrich. Dwa egzemplarze tego samochodu wyścigowego stworzonego od 1902 do 1903 roku jako De Dietrich, Licencyjnej Bugatti 60CV oczywiście. Ettore Bugatti zbudował swój pierwszy samochód przed ukończeniem 21 i udał się wyścigi. W 1901 roku zdobył Grand Prix w Mediolanie z jednej własnej konstrukcji samochodu. Są znane jako Bugatti Type 2 samochodu wyścigowego przedstawił on w tym samym roku na Międzynarodowej Wystawie w Mediolanie, gdzie zauważył Alzackie przemysłowca Eugène de Dietrich. Ten podjął Bugatti jako projektant dla nowej serii samochodów, które były oferowane w uzupełnieniu do licencjonowanych produktów opartych w Marsylii automaker Turcat-Méry. Modele te są również nazywane Dietrich-Bugatti. Type 5 jest myśl zdecydowanie najsilniejszym z trzech modeli i do wyścigów. Typy 3 i 4 były luksusowe samochody z podobnych elementów. Ponieważ Bugatti pracował na wszystkich trzech modelach przed jego zatrudnienia z De Dietrich, sekwencja czas nie mogę powiedzieć dokładnie. Pracować na typ 5, ale z pewnością musi się rozpocząć w 1902 roku, ponieważ w ten sposób Bugatti chciał uczestniczyć między innymi, wyścig Paris-Madrid. Ze względu na zbyt daleko z tyłu umieszczone fotele, które uczyniły żadnego widoczność drogi, że zarówno typ 5, ale były zdyskwalifikowany przed startem w Paryżu przez sędziów. Ponadto, można przyjąć, że alzacki dom z De Dietrich, Hermes simplex i od 1909 roku również samochód Bugatti, który należał od 1871 roku jako Alzacji-Lotaryngii do Cesarstwa Niemieckiego, spowodowało dyskwalifikację ze względów narodowych. Ostatecznie, Ettore Bugatti (z numerem startowym 142) nie został dopuszczony do startu i nieodebranych tak, że „rasa katastrofa”, w której kilku kierowców i niektórych kibiców zginęło. W rezultacie, Bugatti zbudował jeden lub oba typ 5 do bardziej tradycyjnego układu kierowniczego z lekkim wzniesieniu wypoczynkową. Przynajmniej jedna rasa odgrywa z doposażenia Typ 5 Bugatti. Zaprojektowany dla klas De Dietrich Bugatti 3, 4 i 5 wpłynęły również późniejsze konstrukcje Bugattis dla Hermes simplex i Deutz.

W historycznym miejscu oryginalnej fabryki fabryka firma Messier-Bugatti istnieje do dzisiaj (część Grupy SAFRAN), która produkuje części do transportu kolejowego i lotniczego. Założycielami spółki byli Ettore Bugatti i George Messiera. W 1998 roku Grupa Volkswagen przejął projekt i praw nazewnictwa Bugatti. Od tego czasu istnieje jako Bugatti Bugatti Automobiles S.A.S. Wcześniej nie było Bugatti Automobili SpA we Włoszech, założona w 1987 roku przez Romano Artioli. Oryginalna strona, mały zamek „Chateau St. Jean” i towarzyszące mu budynki gospodarcze zostały gruntownie odnowiony przez VW i używane dzisiaj - jak to było w czasach Ettore - jako przedstawiciel marki Bugatti. Stara produkcja została zastąpiona przez futurystycznym „studio” po drugiej stronie zamku, więc Bugatti jest wciąż (lub ponownie teraz po Artioli epizodu) wytwarzany w historycznym miejscu w Molsheim. Ettore Bugatti zmarł w dniu 21 sierpnia 1947 roku i został pochowany na cmentarzu w Dorlisheim w grobie rodzinnym Bugattis.