Wsyztsko o Bugatti
>>> Posted by Admin - 07/05/2017

modele wyścigowe 1938 Bugatti Type 57 / 57SC Atlantic, Bugatti Type 59, Bugatti EB110, Bugatti Veyron, 1910-1914 Bugatti Type 13 / Typ 15/17 Typ / Type 22 Bugatti Type 2 Ettore Bugatti z typem 2 Bugatti Type 2 był test i wyścigowy, że projektant Ettore Bugatti opracowany w roku 1900 i 1901 ukończył go. Już jako uczeń Bugatti zbudował swój pierwszy samochód w producenta rowerów włoskiej Prinetti & Stucchi i został z powodzeniem ścigał. Chociaż niektóre produkowane trzema i czterokołowe samochody z niekonwencjonalnego projektu w tej firmie, właściciel nie mógł się zdecydować, aby w pełni wejść w branży motoryzacyjnej. Dlatego Bugatti opuścił w 1900 roku producenta. Przyjaciele rodziny, bracia Gulinelli, następnie finansował rozwój bardziej zaawansowanej konstrukcji. Ten typ 2 miał ramkę z zewnętrznymi wyprowadzeniami i przednią leżącego czterocylindrowy silnik. Cylindry odlano parami stanu techniki odlewniczej. Mieli dwa zawory. Średnica otworu 90 mm, a suw 120 mm, w wyniku przemieszczenia do 3050 ml. Pojazd miał zwykłą kierownicą po prawej stronie i łańcucha napędowego. Nie wiadomo, gdzie Bugatti zbudował samochód. Pewnie dał poszczególne komponenty dla małych przedsiębiorstw w regionie wokół Turynu i Mediolanu w porządku. Rezultatem było widać dosłownie: Kiedy pokazał ją w 1901 roku na Międzynarodowej Wystawie w Mediolanie, co spowodowało nie tylko znaczne zamieszanie, ale również wygrał jeden z „Grand Prix” na targach. To z kolei padł na przemysłowca Eugène de Dietrich, który zabezpieczony talent Ettore Bugatti jako projektant. Później Bugatti projektuje dla De Dietrich, Hermes simplex i Deutz opierają się na elementach konstrukcyjnych typu. 2 Solidna konstrukcja z jego projektów lewo tylko z typem Bugatti 10 Voiturette która była prawie dziesięć lat później.